DRÖMMEN OM EN HEMLIG TRÄDGÅRD

T-shirt och byxor, &other stories. Sandaler, Vagabond. Rygga, Lindex.

Vi gick förbi det här huset och jag blev genast nyfiken på hur deras trädgård såg ut. Som ni ser finns det en inbjudande grind in till trädgården men så är det väldigt lummigt så man ser knappt någonting. En hemlig trädgård som jag inbillar mig är hur mysig som helst! Så vill jag också ha det i framtiden. Ett hus som ligger mitt i stan men som är skyddat från allt runtomkring. Jag drömmer om min framtida trädgård, växthus och trädäck. Isak vill ha ett utekök och det tycker jag låter perfekt. Tänk er jag som ligger och solar på trädäcket ätandes på saker jag själv odlat i växthuset medan Isak står och lagar mat till mig. Typ så som det är redan nu med andra ord, men ändå inte.

2015-07-17 @ 15:43:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0