MIN HELG

 

Köpte hem några pioner från torget igår. Deras säsong börjar ju lida mot sitt slut så jag passade på! Tycker de är så fina och luktar gudomligt gott. Lätt en av mina favoritblommor.

Söndag och jag har haft en jättebra helg. Den har känts väldigt somrig fastän det inte varit mer än kanske 20 grader här. Men jag har hunnit bocka av sol och bad, sitta och fika på uteservering, hängt på Hallifornia och sett SUP tävlingar och ätit glass. Igårkväll satt jag och Elin på min uteplats och drack bubbel och åt jordgubbar och bigarråer innan utgång. Idag har jag inte allt för stora planer så vi får se vad jag hittar på! Vad har ni hittat på i helgen?

2015-07-19 @ 15:45:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0