PERFEKT HÖSTLOOK

 

Jag vill inte vara den som redan pratar om hösten men jag kan inte låta bli när jag ser detta. Looken ovan känns som en självklar match till kommande kalla dagar, eller vad säger ni? Det känns som att 70-tals trenden håller i sig även till hösten och jag gillar det! Och vet ni vad? Idag var jag inne på Gina tricot och fyndade på deras rea (halva reapriset nu!! SPRING DIT), hade plaggen ovan som inspiration när jag shoppade kan jag säga. Nu blev ni nyfikna va? Jag menar vad kan det vara för plagg? Kan det vara en stickad tröja och ett par hängslebrallor…?

Och tack snälla ni för kommentarerna på mitt presentationsinlägg! Ska försöka visa lite mer personlighet på den här bloggen och lite egna åsikter och tankar och så vidare. Hur låter det?

2015-07-28 @ 15:56:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0