FOLLOW ME

Följ mig på mitt inrednings- och modekonto på instagram: @nliborius
Följ mig på mitt vardagskonto på instagram: @nattistagram
 
 Följ min snapchat för alla möjliga bilder: nliborius 

 

God kväll fina läsare! Har haft fullt upp sen jag kom hem från jobbet. Gick direkt och mötte upp en fin vän på ett café för en massa skratt och snack. Efter det gick jag och Isak till restaurang Nami för en fin middag tillsammans med hans föräldrar. Och nu när vi kom hem så har vi packat inför Berlin! Åker vid åtta imorgonbitti och vi är så taggade! Som jag nämnt tidigare kommer datorn få stanna hemma och ovan ser ni de kanalerna jag tänker vara aktiv på. Främst snapchat och min vardagsinstagram. Så häng med på min resa och följ mig! PUSS

2015-06-23 @ 13:02:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0