SÖNDAGSLISTAN

Vad gjorde dig glad igår? Igår hade jag och Isak en slapp hemmakväll och bara spelade spel, åt godis och pussades. Det gjorde mig glad. Och lycklig.


Vad ser du fram emot den här veckan? Den här veckan ska jag och Isak till Berlin. Onsdagmorgon till fredagkväll. Vi firar dessutom 7 år på torsdag så det kommer bli bäst!

 

Säg en grej du vill göra som du ska ta dig tid för den här veckan? Träna.

En bild som symboliserar dagen?

Kvalitetstid med min bästis som åker till Indien imorgon och kommer hem om 16 dagar...

Vad åt du till frukost idag? Godis. Dåligt jag vet...men true story.

Vilken tid på morgonen vaknar du? Måndag-fredag ringer alarmet kl 05.15 och jag går upp 05.30. På helgerna blir det sovmorgon för hela slanten!

Hur ser du oftast ut till vardags?

 

Svart och basplagg funkar alltid.

 

Bjussar på en liten söndagslista såhär innan läggdags. Jag åker som sagt till Berlin på onsdagmorgon med min käraste. Det kommer innebära tidsinställda inlägg på bloggen då datorn får stanna hemma. Däremot kommer ni kunna följa mig på instagram och snapchat, men mer om det när det närmar sig. Jobb imorgon, och som ni läste ovan innebär det att klockan ringer 05.15 och jag måste ligga i sängen kl 22. Roligt liv va?

 
2015-06-21 @ 12:58:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0