TORSDAGENS

 

Nya skjortan på mig som kommer från MQ. Superskön och perfekt nu i sommar på kontorsjobbet då den är så där härligt tunn. Det har blivit en del shopping på sistone, eller sen skatteåterbäringen ramlade in på kontot hehe...


Igår efter jobbet tog jag tåget upp till Göteborg för att träffa en av mina favoriter, nämligen Parasto från It girls.Vilken kanon pingla hon är alltså! Jag är så tacksam över att jag fick vara med it girls av den anledningen, att jag fick nya fina vänner. Alla är underbara och mitt "Shit girl" gäng (Parasto, Jasmine och Salem) är ju bara för sköna. Tråkigt att vi alla inte bor i samma stad bara!

2015-06-13 @ 12:31:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0