FIKA

 
Jag skulle faktiskt ljuga för er om jag sa att detta är en bok jag läser. Men den gjorde sig himla bra på bild tycker jag. Eller vad säger ni? Bredvid sängen har jag faktiskt Harry Potter som jag börjat läsa om.
Kiwi. Så snygg frukt. Och god. Har kommit in i en riktig kiwiperiod, kan inte få nog! Och ser ni snödropparna och torpa klockorna? Åh så fina de är. Ger hopp om våren, som gärna fick kommit igår redan enligt mig. Nu ska jag snart sätta mig i soffan med gott samvete. För vet ni vad? Jag har äntligen orkat bocka av alla mina punkter på to do-listan. Eller "gå till gymmet" står fortfarande kvar. Men det får bli en annan dag.
2015-03-02 @ 22:14:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0