MICHAEL KORS

 

Den här klockan från Michael Kors var en examenspresent till mig själv och jag bär den varje dag. Älskar den. Ångrar inte att jag valde den i rosé heller. Nu känner jag dock att det hade varit trevligt att kunna variera med en Daniel Wellington i brunt läder med guldiga detaljer. Kanske jag kan unna mig själv när jag jobbat min sista dag den 28 augusti på vikariatet jag har nu...


Avsnitt 4 av it girls ligger nu uppe! Jag har inte hunnit kolla på det själv men ska göra det ikväll. Tråkigt att inte vara kvar längre men roligt att få se vad tjejerna ska få göra den här gången! HÄR hittar ni senaste avsnittet.

2015-05-13 @ 18:18:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0