BALMAIN x H&M

 
Jag vet att alla bloggar om detta nu men jag kan inte låta bli jag heller, den modenörd jag är! Imorgon är alltså dagen då Balmain och H&M släpper sin kollektion på nätet och i tio utvalda butiker. Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag orkar åka in för att ha någon som helst chans att kunna knycka till mig de plagg jag suktar efter. Jag kan bara tänka mig vilka köer det kommer vara och det känner jag inte alls för att stå i. Så vi får se. Men om jag hade fått chansen skulle jag vilja ha tischorna. Och hade jag inte varit student utan haft ett jobb skulle jag vilja ha mocka- och skinnbrallorna. Har ni tänkt försöka få tag på något plagg? 
2015-11-04 @ 17:36:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0