HAND LOTION

 
Köpte den här inne på &Other stories för någon vecka sedan och tänkte att denna hand lotion ska få bli min räddare i nöden denna vinter. Jag har nästan alltid torra händer (och läppar och fötter och hela kroppen för den delen) under vinterhalvåret så det ska bli spännande om denna lotion godkänns av mina händer! Förutom att den förhoppningsvis ska se till att jag inte blir torr så är den himla fin att ha framme (viktigt!), luktar gott (ännu viktigare!) och är billig (viktigast!) då den endast kostade 70 kr och den verkar vara väldigt dryg. Den finns i alla möjliga färger och dofter också. Jag är ett stort fan när det kommer till denna butik och deras produkter♥
2015-11-17 @ 18:10:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0