MORNING

 
Good morning sunshines! Jag har haft en underbar helg, lugn och skön. I lördags var jag och Isak i Norrtälje hela dagen och kvällen för att hänga med hans farmor och kusin som också var där på besök. Supermysigt! Det är så sällan jag träffar Isaks kusiner på den släktsidan så det var kul. Annars har jag bara suttit med hemtentan och efter idag hoppas jag på att vara färdig med två av tre frågor. Den ska inte in förrän 2 december men jag får besök hela helgen och veckan efter det så åker jag ner till familjen så många dagar försvinner. Och sen är jag en sådan person som gillar att få saker och ting gjorda på en gång. Varför vänta in i det sista? Hoppas helgen varit bra och att ni är taggade för en ny vecka!♥
2015-11-16 @ 18:06:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0