SJU DAGAR KVAR

 

Sneak peak på dagens. Det är verkligen grått och tråkigt väder ute så bristen på outfitinlägg kommer nog fortsätta eka här på bloggisen ett tag till. Idag har jag i alla fall tagit på mig alla mina tre favorithalsband just nu. Uppifrån och ner: & Other stories, Edblad och Oxxo design.

Idag är jag ledig från skolan (eller jag har bara haft en endaste liten föreläsning denna veckan hehe) och jag har haft en lång och seg morgon. Startade med sovmorgon för att sedan gå upp och tända ljus, sätta på julmusik och göra varm choklad. Ni som följer mig på snapchat vet ju redan detta (följ mig på @nliborius). Jag älskar verkligen att mysa med tända ljus på morgonen nu när det är ruggigt väder ute. Och idag är det bara en vecka tills jag sätter mig på tåget hem till min familj för pepparkaksbak och fira första advent! Om jag längtar? JA!  Hur mycket tycker ni om julen och allt vad det innebär på en skala från 1-10? Jag är verkligen en julmänniska, så 10/10 för min del♥

2015-11-19 @ 18:13:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0