BATHROOM DETAILS

 

Igår kunde jag inte låta bli att gå in i inredningsbutiken Norrgavel på Birger Jarlsgatan. Var ute efter en tvålkopp och hittade denna fina i betong! Kostade endast 135 kronor också, som hittat. Är nöjd med hur det ser ut på handfatet nu faktiskt. Kaktusen kommer från Ikea, ljuslyktan från H&M home och den flytande tvålen från Lagerhaus. Att ta in både växter och ljus i ett badrum lyfter verkligen mysfaktorn!

Onsdag. Dagens planer är att ta tag i min träning igen efter ett låååångt uppehåll! Jag är taggad på att få in rutiner igen i mitt liv och är pepp på att få tillbaka både kondis och styrka. Idag ska jag även plugga, som vanligt. Har tre artiklar som jag ska ha läst till morgondagens grupparbete. Är väl halvt pepp på plugg om jag ska vara ärlig men ikväll ska jag träffa Nicolina vilket jag ser framemot♥

2015-10-07 @ 16:25:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0