BRA START PÅ DAGEN

 
SÅ bra torsdag! Jag startade min dag med att möta upp Isa (blogg HÄR) på Snickarbacken för en fika. Vi har haft kontakt med varandra genom bloggen och nu fick vi äntligen till en träff! Och vilken lyckad sådan! Hade hur trevligt som helst och vi babblade på om allt möjligt och tiden sprang iväg. Lär träffa henne snart igen för vi hann liksom inte prata om allt känns det som. Men så himla roligt att kunna få nya vänner genom internet, love it! Älskar ju att få nya vänner också. I eftermiddag och kväll så har jag hängt med mina fina bloggtjejer på Starstudio PR afterwork och det var så m y s i g t. Bilder får ni imorgon♥ Den här veckan är så himla grym!
2015-10-15 @ 16:54:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0