COFFEE O’CLOCK

Nya sneakers från Vagabond och nya jeans från &Other stories.

Hej fredag! Den här veckan har gått otroligt fort men åh vad jag längtat efter helgen ändå. Igårkväll kände jag att det var något virus i min kropp så jag hällde i mig flera koppar med te men ändå vaknade jag ännu segare idag. Så trist! Så jag hoppade träningen och fotade lite till bloggen och instagram samtidigt som jag lyssnade på Josefins medverkan i morgonpasset. Planen idag är att läsa kurslitteratur, möta upp två tjejer för streetstyle bilder och efter det gå in på Zara och sedan köpa en fredagsbukett! Anledningen till att jag ska in på Zara är för att min röda mockajacka ni vet, den har spruckit i mockan. Har knappt gått en månad och jag är såå ledsen. Jag har självklart inte kvar kvittot och jag vet att just Zara är kinkiga med reklamationer så jag vet nästan redan nu att det är kört. 800 kr i sjön. Nu ska jag inte ta ut det i förväg för jag ska ändå in och försöka prata med dem. Vad ska ni hitta på denna soliga fredag?

2015-10-09 @ 16:39:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0