EN HELG I VARBERG

Mötte upp den här favoriten och gick ner till Kallbadhuset och fästningen. Ett måste om man är i Varberg.
 
Jag bjöd på middag i lördags då jag fyllt år. Och tur för mig som har världens snällaste bror som hjälpte till!
 
Jag älskar bubbel. Så det var ju självklart att gästerna välkomnades med ett glas Prosecco.
 

Då jag har tre småsyskon så valde jag att laga något som går hem hos alla. Så det fick bli klyftpotatis, rotfrukter i ugn, köttbullar och fetaost kräm till det. Efterrätten fick jag ingen bild på men det var en klassisk marängsviss. En vinnare varje gång om ni frågar mig.

 

Fredag morgon gick jag upp tidigt  och tog tåget ner till västkusten. Jag har haft en sån otroligt mysig helg och tiden gick alldeles för fort. Som alltid. Min helg i Varberg började med att jag och Elin gick till Vagabond för att shoppa skor. Tre par blev det faktiskt. Ett av dom väldigt otippat för att vara mig! På fredagskvällen var jag bjuden hem till min fina Lisa för thaigryta, vin och tjejsnack. Fick även fina presenter♥ Lördagen innebar massa mys med familjen och en middag senare på kvällen tillsammans med familjen, mormor, hennes man och Elin. Mer fina presenter och en del skratt. Himla mysigt var det om ni frågar mig och jag tror de andra också hade det trevligt. Igår spenderades dagen med min fina familj och jag bakade en kladdkaka på självaste kanelbullens dag. Skamligt. Men gott. På kvällen hade jag sleep over hos Elin och vi åt prinsesstårta och jag fick öppna fler presenter. Ja ni hör ju, en riktig kalashelg! Jag har blivit firad fem dagar i rad haha och någon tid till att ens sitta framför datorn har ju inte existerat dessa dagar. Men nu är jag åter i Stockholm och jag är redo för både oktober och en ny vecka!

2015-10-05 @ 16:21:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0