LIVSSTILSBLOGG

 
Jag har tänkt en del på det här med min blogg och andras bloggar på senaste och har kommit fram till att min blogg börjar förvandlas till en mer livsstilsblogg. När jag började blogga för cirka fem år sedan så var det verkligen ingen speciell inriktning för att sedan bli en nästan renodlad modeblogg. Men nu känner jag mig mer bekväm i att vara en livsstilsblogg/vardagsblogg med inslag på mode och inredning. Genom att jag kommit fram till detta så känner jag genast att min inspiration till att blogga är mycket större. Att jag inte är bunden till att skriva om något speciellt utan bara om det som ger mig inspiration. Lite tankar såhär en måndag. Oktobers sista vecka. Bring it on!
2015-10-26 @ 17:10:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0