NEW IN

 

Jag fyndade lite inne på Other stories förra veckan! Älskar deras smycken och majoriteten av mina smycken kommer därifrån eller ifrån COS. Det är priser som passar en studentplånbok. Deras stil passar även min som handen i handsken! 

God förmiddag! Klockan är över tio men jag ligger fortfarande kvar i sängen trots att jag varit vaken sen klockan åtta. Studentlivet♥ Jag har verkligen vant mig vid att ha sovmorgon och att gå upp innan klockan åtta är för mig en omöjlighet nuförtiden. På dagens agenda så står det plugg (surprise!) och inhandling av diverse saker till vår fest på lördag! Och jag har vaknat upp utan halsont eller feber så kanske att jag kan få komma till gymmet imorgon? Ha en fin dag!

2015-10-13 @ 16:49:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0