STARSTUDIO PR PRESSVISNING/AW

 
Vi välkomnades av goda drinkar! Det var en hel vetenskap om hur dessa drinkar blivit till men goda var dom! Det var något med en spritsort som hade lagrats i oxbringa i 72 timmar…
Här får ni en bildbomb från torsdagens AW hos Starstudio PR. Det var så mysigt och tjejerna hade dekorerat och fixat så fint med drinkar, nachos, discokulor, djs och en härlig stämning. Vi fick komponera ihop våra egna halsband och armband som ni ska få se bilder på vid ett annat tillfälle. Man fylldes verkligen av massa inspiration och det fanns hur många smycken som helst jag hade kunnat tänka mig! Trevliga människor och intressanta samtal. Jag var där tillsammans med min bloggliga från It girls och det var otroligt mysigt att träffas igen! Vi hängde där ett bra tag för ingen vill lämna den mysiga tillställningen. Himla bra avslut på torsdagen kan jag säga♥
2015-10-17 @ 16:56:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0