TANKAR OCH KÄNSLOR SOM SNURRAR

 

Sneek peak på en kommande outfit! Foto: Nextflash

Antingen så är det på grund av skifte av årstid, att det blivit kallare och mörkare. Eller så är jag inne i en svacka bara. Har alldeles för många tankar och känslor just nu så jag vet varken ut eller in! Jag är dock pepp på en ny vecka med nya möjligheter. Veckan kommer i vanlig ordning bestå av skola och plugg men även tacokväll med vänner, myskväll med pojkvännen, kanske en tur till Norrtälje på torsdagen och på fredag kommer äntligen min lillebror upp och hälsar på! Så trots jobbiga tankar och känslor i mitt liv just nu så har jag en fin vecka framför mig♥ Har ni något roligt att se framemot den här veckan?

2015-10-19 @ 16:58:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0