TEA TIME

 
Dagen innan tenta och jag har tappat all min motivation. I n t e bra! Jag kan liksom hälften av det jag ska kunna… Men jag tror motivationen hinner komma tillbaka innan det är försent! Men om man inte pluggar så kan man ju alltid sätta på självutlösaren och fota sig själv när man dricker te, eller hur? Har även passat på att fota all knäckebröd vi fick utav Isaks pappa i måndags. För visst vill ni se det? Eeehh… Och det här med dagens outfit.. Jag måste bli bättre på det, både för er och min skull. Ska tvinga Isak i helgen så håll ut! Jag vet ju att ni så gärna vill se vad jag har på mig om dagarna. Eeehh… Haha nej vafan nu slutar jag skriva här. Back to plugget!
2015-10-29 @ 17:13:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0