TUESDAY

 

Förra veckan när jag fyllde år så gick jag och Isak ner till vårt lilla café/konditori som vi har precis nedanför lägenheten. Först tänkte vi köpa med oss frallor som vi brukar göra på lördagar men det slutade med att vi satte oss där. Vilket var jättemysigt och gott! Jag fyllde som sagt år så jag fick bestämma hur dagen skulle se ut och detta var en bra start på dagen tyckte jag. 

God morgon tisdag! Har en lugn och seg morgon här hemma innan jag ska iväg på dagens föreläsning. Har egentligen en föreläsning i studieteknik nu men jag orkade verkligen inte åka in till det. Känner mig allmänt opepp på skolan den här veckan, hoppas det vänder. Nu har jag precis ätit frukost och ska fixa mig innan jag tar tunnelbanan vid halv elva! Ha det fint!

2015-10-06 @ 16:24:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0