VÄRLDEN ÄR BRA LITEN IBLAND

 

Sneek peak på dagens outfit som kommer upp imorgon.

Hej fina läsare! Har ni en bra tisdag? Jag måste bara berätta en grej som är jättetråkig för er att veta men väldigt rolig för mig. Bra inledning va? Haha! Jag och min gamla bästis från högstadiet, vi snackar tio år bak i tiden här, har båda flyttat upp hit till Stockholm i höst och snackat om att ses över en fika. Vi har inte hängt sen tio år tillbaka som sagt så vi tänkte att det kan ju vara trevligt när båda är nyinflyttade. Så idag frågade jag henne vart  i Stockholm hon bor, har inte ställt frågan tidigare, och det visar sig att vi bor i samma område! Och inte bara det, på samma gata, men det stannar inte där, utan i samma lägenhetshus!! Hur galet är inte det? Hon bor tre våningar över mig! Detta är så roligt och konstigt, haha… Men nu kände vi att det är betydligt lättare att bestämma in en träff för vi är ju grannar så ska upp och hälsa på nu i veckan! Som sagt, väldigt roligt. Världen är bra liten ibland!

2015-10-13 @ 16:51:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0