WANTIES

 
Tentan är skriven och det kunde gått bättre. Men det kunde också gått sämre så nu får jag hålla tummarna i tre veckor. Den eviga väntan. Efter tentan gick jag in på Lagerhaus medan jag väntade på bussen hem. Har velat ha champagnekupor hur länge som helst men de jag hittat har varit så otroligt dyra. Men äntligen börjar budgetkedjorna fatta grejen och dessa från Lagerhaus hade gärna fått flytta in hos mig. Även champagneglasen och salladsbesticken. Men medan jag gick runt där och brottades med mina egna tankar (som gick ungefär såhär: Klart jag ska köpa! Kom igen nu! Jag har ju skrivit tenta och allt… Och jag har faktiskt inte köpt någon belöning för mitt braiga betyg på förra tentan. Kontra. Nej håll i pengarna, jag är student. Nej köp inte, jag bor i andra hand och det kommer redan vara ett helvete att flytta ner allt vid jul….) så beslöt jag mig ändå för att vänta lite med köpen och hoppade på bussen hem med en glad plånbok. End of story!
2015-10-30 @ 17:14:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0