KÄRLEK VID ANDRA ÖGONKASTET

 

Mockajacka (ny!), Zara. Tröja, Zara. Byxor, H&M. Sneakers, Vagabond. Väska, Vagabond.

Det var kärlek vid andra ögonkastet. Första dejten blev inte så lyckad då jag var totalt ointresserad och bara dissade den. Hade liksom spanat in snyggingen längre bort som var svart. Men. Efter en dejt med den svarta jackan så kände jag bara ett stort nej. Så jag gav den röda jackan en till chans och jag föll pladask. Den tog mig med storm! Och idag är vi så där löjligt förälskade. Tror att den här hösten kommer bli grym. Grymt snygg. Jag fullkomligt älskar min nya jacka och kommer vilja bo i den hela hösten! Äntligen så har jag hittat min mockajacka♥

2015-09-17 @ 15:47:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0