MÅNDAGSLISTAN

När vaknade du imorse? Runt åtta tiden men gick upp närmare nio.

Vad var det första du tänkte när du vaknade? ”Måste han låta så jävla mycket”. Isak var uppe före mig och gjorde sig i ordning för att gå till skolan. Vet inte vad hans problem är men han vet inte att man ska vara tyst och försiktig på morgonen.

Har du ringt någon idag? Vem? Nej. Jag ringer väldigt sällan då jag har en lättare telefonfobi. Sms is the shit!

Vilket humör är du på? Jag är helt okej pigg men hjärnan börjar ge upp efter en pluggdag.

Vad har du på dig idag? Mysbrallor och Isaks t-shirt.

När fotade du något senast, och vad? Imorse. Fotade min helgbukett som troligtvis kommer upp på min instagram @nliborius ikväll. Följ mig va tusan!

Vad ska du göra ikväll? Plugga ännu mer. Och äta chips. 

♥Hur mår ni idag kära läsare?♥

2015-09-28 @ 16:16:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0