ALL YOU NEED IS LOVE

i tisdags gick vi till den berömda John Lennon väggen i Prag. En graffitivägg  där folk hade hedrat John Lennon. Himla fint!
Inte världens bästa bild på mig men va tusan! Strålande solsken denna tisdag och det var nästan för varmt med sjal och stickad tröja. Men bara nästan.

Tröja, H&M // Jeans, Filippa K // Skor, Vagabond // Väska, Urban Outfitters // Solglasöfon, Topshop //

Inte så svårt att längta tillbaka till i tisdags när vi befann oss i Prag och solen sken. Denna söndag är verkligen grå och regnig här i Stockholm och i de flesta delar utav landet verkar det som. Har tänkt vara lite produktiv idag med både grupparbetet, fota till praktiken och annat små fix. Hittills har jag hunnit med att måla naglarna. Alltid något. Tror jag behöver få i mig bananpannkakor innan jag påbörjar någonting överhuvudtaget! Ikväll blir det middag och tv-spel med Isak och Linn i alla fall. Välbehövligt. Fin söndag till dig!

2016-04-17 @ 14:16:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0