BUSY BUSY BUSY

 

Bildkälla: Pinterest

Nu var det ett tag sen jag hade tid till min lilla bloggis! Det har varit så otroligt mycket den här veckan så jag har inte haft tid att sitta framför bloggen. Grupparbete som ska ha lämnats in och sen pressvecka och vi hade vår pressdag hela torsdagen. Det var superkul och jag tänkte sätta ihop ett litet inlägg om det hela i veckan då jag fotade lite. Sen i fredags har jag suttit med en inlämning som ska redovisas och lämnas in på tisdag så full rulle i skolan också! Men ikväll tog jag en välförtjänt paus och gick på bio med Isak och Linn. Söndagsgänget. Bästa söndagstrion. Vi såg djungelboken och den var både mysig och fin så gå och se den! Nästa vecka ser jag verkligen framemot, har fullt upp alla dagar men på fredag kommer äntligen min bästa vän Elin upp. Nu ska jag tillbaka till plugget men ville bara in och säga hej!

2016-04-24 @ 14:21:00 Inspiration Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0