FASHION WALL

 
Älskar alla våra fina coffee table böcker vi har på Västkusten. Och den fina servisen Gröna Anna såklart.
 
Nice ass huh? Haha!

Mitt nya favoritarmband som jag har fått utav danska smyckesmärket Kranz & Ziegler. Håll utkik på min instagram i veckan för då har du chansen att vinna ett!

Då befann man sig i Stockholm igen. Vinkade av Varberg imorse och har spenderat min dag på Blå tåget. Min förkylning är fortfarande jävlig men det börjar ändå bli bättre. Feberfrossan har försvunnit. Jag har legat i sängen ätandes på nötter och vindruvor hela eftermiddagen och pratat ikapp senaste veckan med min fina sambo. Det händer en del när man är ifrån varandra fem dagar trots allt! Nu ska jag fortsätta kurera mig. Men jag är så tacksam över att det är den här helgen jag är sjuk och inte nästa. För då ska vi ut på äventyr! Men mer om det nästa vecka.

2016-04-03 @ 14:00:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0