FESTIVAL LOOK

Kläder från H&Ms kollektion Coachella.

Ingen modeintresserad människa har väl missat att festivalen Coachella har pågått nu i några dagar? Mitt instagramflöde bombas utav bilder därifrån. Festival är verkligen något jag älskar och hade jag fått välja att lägga pengar på festivaler och konserter eller lägga pengar på materiella ting så hade jag valt det förstnämnda utan att tveka. I sommar ska jag till Way out west för fjärde året i rad och kan inte låta bli att längta dit lite extra mycket nu när H&M släppte sin festivalkollektion. Älskar jeansvästen! Ska du som läser på någon festival i sommar?

2016-04-18 @ 14:17:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0