FRIDAY WANTIES

 

Blus, Lindex // Jeans, Monki // Glittriga strumpor, &Other stories // Solglasögon, Zara // Bild, Pinterest //

Jag har ett enormt shoppingsug just nu och hade det redan innan vi for till Prag. Försöker verkligen hålla mig från att gå in på ovan nämnda butiker då jag hade velat ha på pricken allt i mitt kollage! Det måste vara våren och solen som får mig att vilja uppdatera garderoben lite. Kände mig så duktig som åkte raka vägen hem efter praktiken idag istället för att stanna till i någon butik. Fastän det var billigt med mat och dryck i Prag så gick det åt en del pengar så jag känner att shopping får vänta till att CSN har trillat in på kontot igen. Tio dagar kvar.

2016-04-15 @ 14:14:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0