NORRTÄLJE

I tisdags tog jag och Isak bussen till Norrtälje. Solen sken och det kändes nästan varmt i luften. En underbar vårdag!
Älskar alla dessa söta broar som finns inne i staden. Det är en otroligt vacker väg hem till Isaks farmor som bor bort mot vattnet. Hade min kamera inte dött så skulle jag fotat hennes hus. Otroligt vacker byggnad! När vi kom fram så möttes vi av förrätt och vitt vin. Perfekt då vi hade börjat bli lite småhungriga. ”Smördegspuffar” som Isak ville kalla det men svamp och fetaostfyllning. Till det lite lax och grönt. 
 
Efter någon timma högg vi in på huvudrätten som var sjömansbiff och rött vin. Du vet väl att jag älskar potatis? En rätt helt i min smak med andra ord. Desserten som var en pannacotta med kaffe- och konjaksmak och passionsfrukt på toppen tog vi inne i vardagsrummet. Tillsammans med en omgång Chicago och en liten hutt baileys. Typiskt att kameran dog men du kan ju tänka dig hur allt såg ut och smakade. Klockan blev tio och vi tog bussen hem till Stockholm.
2016-04-07 @ 14:05:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0