OMMÖBLERING

Innan jag lämnade min lägenhet i Varberg så hann jag med en ommöblering i vardagsrummet. Känner mig riktigt nöjd och det som saknas nu är en matta under bordet för att täcka det fula slitna parkettgolvet.
 

En matta till soffan skulle också sitta fint. Jag tycker det är så svårt att hitta snygga mattor till bra pris dock. Annars så vill jag addera flera gröna växter. Men allt detta sker ju när vi flyttar ner över sommaren.

Annars då? Fredag och jag längtar till på söndag då jag och Isak drar iväg på en minisemester till Prag och blir borta tre nätter. Ikväll ska vi hänga med vänner, dricka vin och spela spel i vanlig ordning med andra ord. Trevlig fredag!

Pst! Ni som gillade mitt armband i rosé, nu har jag uppe tävlingen på instagram (@nliborius) så in och tävla.

2016-04-08 @ 14:07:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0