OUTDOOR LIVING

Jag fick ett infall imorse och möblerade om lite på vår uteplats så nu ser det numera ut såhär! Blev nöjd och har suttit här hela dagen. Eller i alla fall fram tills mormor kom förbi på eftermiddagen.
 
På lördag nästa vecka så är det dags för oss att flytta upp till Stockholm igen och lämna vår sommarlägenhet här i Varberg. Saker ska packas ner till källaren och väskor ska packas. Men mer om det nästa vecka. 
 
Förutom att min mormor varit här på besök så har min lillebror varit här ikväll. Ingen av oss orkade laga mat så det fick bli indiskt från haket en gata ner. Jag har även fotat lite bloggmaterial idag så jag är verkligen pepp på att komma tillbaka på riktigt igen! Spännande och se hur länge det håller i sig...
 
2016-08-17 @ 22:47:58 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0