A LOVE STORY

 

Även jag älskar den här vackra kärlekshistorien som presenteras på & Other Stories just nu mellan Svea Berlie och Jenny Rey. Kärlek är fint. Känslan som bilderna förmedlar är on point och smyckena i kollektionen skapar ett ”vill-ha-begär”.

Måndag och ny vecka! Jag har tenta på onsdag så min måndag och tisdag kommer enbart bestå utav plugg och något gympass. Andra dagen jag vaknar upp helt utvilad och det är nog den bästa starten på dagen. Hade du en bra söndag? Jag och Isak unnade oss ostbricka på kvällen efter en heldag med jobb och plugg. Sedan bokade vi en liten tripp i april till en stad jag velat besöka jättelänge och efter det drog vi på bio. The Revenant. Sjukt bra film och jag älskade fotot i filmen. Snyggt fotografi i filmer är otroligt viktigt för mig. Det är bara tio dagar kvar tills jag åker ner till bästkusten och går på konsert, hänger med familjen och min bästis! Nedräkningen har börjat. Känner att livsglädjen har kommit tillbaka och skönt att förra veckan är ett minne blott!

2016-02-15 @ 10:50:00 Inspiration Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0