INGEGERD RÅMAN

 
 Ikea meddelade för någon månad sedan att det kommer ut ett nytt spännande samarbete i maj. Nämligen en ny kollektion med namnet Viktigt av den svenska designern Ingegerd Råman.
 
Det finns så otroligt mycket fint i kollektionen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Maj är något som jag kommer lägga på minnet. Ser ni så fina mattor?
 
De perfekta korgarna för antingen tvätten eller överblivna filtar och kuddar. Eller varför inte sätta i en hög växt?
 
Keramiken är fantastiskt fin tycker jag. Älskar att Ikea sticker ut från de vanliga med och där hantverket får stå i fokus.
 

Keramiken finns i svart också. Ett spännande samarbete som jag ser framemot! Enkelt men ändå det unika. Precis så som jag vill ha det. Läs mer om kollektionen HÄR om du blev nyfiken.

Måndag och min vecka har startat väldigt bra måste jag säga. Solen skiner och bara det är väl en bra anledning till att vara glad? Har dock börjat få ont i halsen… Så vet inte om jag ska ha uppehåll från träningen så jag inte blir sjuk. Åker ju till bästkusten på torsdag! Nu ska jag fortsätta skriva på min uppgift som ska in imorgon. Fin måndag till dig.

2016-02-22 @ 11:09:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0