PILLOWS

 
HM home. Det är lite lätt frustrerande att bo i andra hand när det kommer till inredning. Jag älskar ju inredning men känner inte för att lägga så mycket pengar på nytt när det inte är ens ”egna” boende om du förstår? Men därför är det så bra med H&M home för där finns det så mycket fint för en billig peng! Just kuddar gör ju så himla mycket också. Jag kan inte låta bli att längta till sommaren nu när jag tänker på hur fina kuddar vi har i vår lägenhet på västkusten, åh! Men det är ett tag tills dess och jag har ju tagit upp en del av min inredning hit också. Hade a l d r i g klarat av att bo i andra hand annars.
2016-02-08 @ 10:33:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0