SHADOWS

 

Min pinterest hittar du här.

Mitt huvud exploderar snart av all ny kunskap som jag försökt att pränta in i min hjärna dessa dagar. Den har velat ge upp för längesen men jag försöker övertala den till att fortsätta i några timmar till. Tenta imorgon. Tog en kort paus nu efter middagen för att pinna runt på pinterest. Så nu är min hjärna fylld med inspiration istället! Hur vackert är det inte med skuggor? Och jag måste ändå berätta för dig att även om jag klagar på mitt tentaplugg så är jag glad för kunskap är makt. Haha! Har försökt intala mig själv det den senaste timmen. Det är förvisso sant men de tre orden kan inte rädda mig från denna pluggkväll. Hoppas du har en roligare kväll!

2016-02-16 @ 10:52:00 Inspiration Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0