SUNLIGHT

 
Fuskpäls, Gina tricot. Stickad tröja, &Other stories. Randig tröja, Zara. Jeans, Acne. Skor, Vagabond. 
Älskar hur solens sista strålar skymtades där bak mellan träden. Så fint! 
 
Och just idag fick jag vårkänslor för första gången i år. Strålande sol när jag kom hem vid fyra och solglasögonen på!
 
Nu är terminens första tenta skriven och jag vågar varken säga bu eller bä men nu är den gjord. Vilken lättnad. Direkt efter tentan så smet jag in på H&M home för att kika på vårnyheterna och det fanns massa fint. Den duken jag ville ha fanns inte inne tyvärr men det fick bli en löpare i linne istället. Sen gick jag och fyndade inne på TGR. Är såå nöjd med mitt köp för jag har velat ha en sådan länge men de har alltid varit så himla dyra. Jag visar dig någon dag vad det var jag köpte. Fin kväll önskar jag dig!
2016-02-17 @ 10:53:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0