UPPFÖLJNING OCH NYA MÅL FÖR FEBRUARI

Konst av Olof Grind, Lisa Burenius och Guy Bourdin. Skal från merskal.se

Uppföljning - januari:

Jobb – Lyckas få ett extrajobb. Jag lyckades få två arbetsintervjuer men tackade sedan nej till jobben då det skulle vara tre vardagar i veckan och det hinner jag inte upptill studierna. Har istället fått praktik en dag i veckan som du redan vet.

Studier – Bli godkänd på tentan. Check.

Ekonomi – inga onödiga inköp fram till CSN trillar in. Fixade faktiskt detta också. Förvaringen från Ikea räknas inte som onödigt.

Träning – komma igång med träningen. Ja det var på håret att jag lyckades uppnå detta. Men sista veckan på januari så tog jag mig dit och jag är nu igång.

Bloggen – Öka statistiken med 100 läsare till om dagen. Nja. Jag lyckades väl fyra dagar med detta i januari. Men statistiken har ändå ökats.

Instagram – Få 3600 följare. Jag har idag 3734 följare så den uppfyllde jag över förväntan!

Så för att sammanfatta januari så uppfyllde jag fyra av sex mål. Ändå bra tycker jag!

Mål för februari:

Jobb – få ett helgjobb.

Studier – bli godkänd på kommande tenta.

Träning – komma in i att träna tre dagar/veckan.

Bloggen – öka statistiken med 100.

Instagram – komma upp till 3850 följare.

Övrigt – lära mig bildredigeringsprogrammet Lightroom.

Wish me good luck! 

 
2016-02-07 @ 10:30:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0