WISHLIST – INTERIOR

 

Surfat runt lite på inredning ikväll och måste tipsa dig om Johannas shop stylemood.se. Detta är inte sponsrat inlägg utan jag tycker verkligen denna tjej är grym och förtjänar att få bli uppmärksammad. Jag älskar den lilla glaslådan och funderar på att klicka hem den, hade varit perfekt till alla mina smycken jag använder just nu. Älskar den svarta ljusstaken också! Det är rea på sidan nu också så passa på!

Februaris sista dag, tack och lov. Februari har inte varit min månad och jag är så glad att den nu är över. Välkomnar vårmånaden med öppna armar. Dock har min måndag varit väldigt bra med grupparbete och frukost på Espresso House och årets bästa ben- och rumppass på gymmet. Så nu är jag riktigt motiverad till att ta tag i min träning på riktigt. Nu måste jag förbereda mig inför morgondagens seminarium. Trevlig kväll!

2016-02-29 @ 11:16:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0