2016

 

Min nyårsdukning!

År 2016. Klingar fint i mina öron om ni frågar mig! Vi hade över våra vänner på middag igår och det blev verkligen en lyckad kväll och natt! Det var musikquiz om det gångna året och mitt lag vann. Sedan blev det dans och sång innan tolvslaget. På tolvslaget så ställde vi oss ute på gatan för att se alla de stora fyrverkerierna. Så fint och så dyrt. (Jag tänker alltid hur många hundratusen som egentligen skjuts upp i luften samtidigt som Sverige påstår att vi inte har råd att ta in fler flyktingar). Vi räknade i alla fall ner från tio och sedan gavs det nyårskyssar och kramar till höger och vänster. Det regnade lite så vi sprang fort in igen för att fortsätta dansa och sjunga fram till småtimmarna. Jag la mig nog i sängen närmare halv fem… Det bästa med idag är att jag mår prima (bortsett från min jobbiga förkylning som vägrar släppa). Drack endast ett glas vin och ett glas cider vid middagen och sedan höll jag mig till vatten! Kände inte ens för att öppna min skumpa vid tolv vilket jag är tacksam för idag. Måste säga att jag älskar mina vänner och är mer än redo för det nya året!

Nu vill jag höra hur ditt nyår var! En skön hemmakväll eller blev det fest?

2016-01-01 @ 22:09:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0