BATHROOM WANTIES

 

Hm home.

Hello Monday! Att börja veckan med sovmorgon känns lyxigt. Ingen ångest här inte. Idag är mina planer för dagen väldigt simpla med föreläsning från klockan ett till klockan tre. Efter det ska jag köpa en ny almanacka och handla frukost för veckan. Om det inte är jättekallt ute ska jag nog gå en liten promenad i området för att utforska hur lång tid det tar att ta sig till Hammarby Allé där mitt gym ligger. Hade ju varit skönt om man skulle kunna gå dit och inte krångla med buss och tvärbana osv. Min måndagskväll blir också lugn med ansiktsmask och myskväll med Isak. Hoppas just du får en grym start på veckan!

2016-01-18 @ 22:58:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0