DAGENS OUTFIT OCH DAGENS PLANER

 

Vad tycks?

Hej! Åh vilken hektisk onsdag detta är. Det började med att jag gick upp en timma för sent än vad jag hade planerat. Satte mig och pluggade till morgondagens tenta och tog en kort paus för att fota min outfit! För vad är det som händer idag egentligen undrar du? Och vad handlade ett utav de två mötena om i måndags? Jo såhär är det. Innan jul så kontaktade en tjej mig som har en PR byrå och frågade om jag inte kunde vara assistent på en invigning. Det är en stor restaurang som ska invigas i närheten utav Stureplan idag och jag ska vara med och hjälpa till. Direkt när jag kommer så anländer nog både DJ och fotograf (självaste ”rockfoto” Emma) så då ska jag hjälpa dem att installera sig. Jag ska stå i dörren och ha koll på gästlistan när pressen anländer vid 17.30 och klockan 19 slår dörrarna upp för VIP som är över 1000 gäster. Där ska jag och några andra tjejer stå och bocka av gästlistan (såg att det var några intressanta människor som kommer hihi) och även slussa in folket så det inte blir kaos vid entrén och baren. Det ska bli jättespännande att vara med och jobba på en invigning då det är något jag aldrig har varit med om innan! Och just PR och event tycker jag verkar vara himla roligt. Men eftersom jag har tenta imorgon och verkligen hade behövt plugga ännu mera till den så har jag lite stressmage idag. Men får försöka släppa det bara. De andra tjejerna är kvar till ett inatt men jag får gå vid tio redan så det är jag tacksam över! Berättar mer imorgon om hur det gick för mig alltihopa, haha. Börjar bli lite nervös då jag vet att det är ”eliten” som kommer vara på plats!

2016-01-13 @ 22:39:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0