GÅRDAGENS EVENT

(Bild lånad av Mikaela) Igår var jag som sagt iväg på ett event som anordnades utav Reve app. Det är en app som liknar instagram väldigt mycket men att man kan tagga sin outfit med de varumärken man har på sig, och på så sätt kan följaren komma till en direktlänk där man kan hitta och köpa plagget. 
 
Salem som praktiserar på Reve delade ut fina goodiebags. Vad som låg i får du se vid ett annat tillfälle. 
Och nu till det bästa med hela eventet. Jag var där med mina fina bloggkollegor här på VIONE. Det var första gången vi träffades och vi klickade med varandra på en sekund. Hur underbart är inte det? Dock saknade vi både Matilda och Dixi men vi ska försöka få ihop något snart igen. 
Inte nog med att vi fick en goodiebag, vi fick även kläder från Chiquelle och jag fick en fin svart klänning med snörning. Bild på den ska du också få se såklart!
 
Det var ett mysigt event och när det var slut så gick vi och drack kaffe för att prata en massa. Jag är så otroligt tacksam över att jag flyttade bloggen hit till VIONE. Och om du sitter där och funderar på att byta till någon annan bloggportal så kan jag varmt rekommendera vione.se. Och jag tipsar verkligen om att kolla in VeronicaEstelle ochHeddas bloggar. Så grymma tjejer!
2016-01-29 @ 23:20:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0