INSPIRATION

 

Bilder från min pinterest här.

Tänker mycket på tulpaner och våren nu så detta fick bli veckans inspirationskollage från min Pinterest. Den här veckan går riktigt fort tycker jag. Håller du med mig? Idag har jag varit på föreläsning och efter det tog jag en snabb tur på stan. Mitt köpförbud gällde tills jag hade fått mitt CSN som jag trodde skulle komma på måndag men den har redan kommit. Så på fredag tänker jag gå in på stories och kolla in deras rea. Nicco sa någonting om fina smycken… Idag har jag även besökt Vetekatten för första gången tillsammans med Isa. Mycket trevlig fika! Och jag kommer lätt återkomma till det caféet. Nu har jag mest gjort ingenting sen jag kom hem. Tänkte dock ta tag i lite små fix här hemma snart. Det där gymmet får vänta någon dag till. Jag är så totalt omotiverad samtidigt som jag bara vill ha kommit tillbaka till träningen igen. Klurigt det där.

2016-01-20 @ 23:01:00 Inspiration Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0