LATE BREAKFAST

 
Det fina med lediga lördagar är att kunna dra sig extra länge i sängen med Isak för att sedan äta en lång och sen frukost. Idag ska jag fota en massa hade jag tänkt. Behöver material till praktiken och sedan så tänkte jag passa på att fota en dagens outfit och annat smått och gott till le blog. Hojta till om det finns några önskemål på inlägg du vill se här! I eftermiddag ska jag eventuellt möta upp ett gäng på fotografiska. Älskar det stället och jag har inte varit där sen oktober/november så nu är det dags igen. Men innan jag tar tag i något alls så måste jag ta en dusch. Vad har du för planer denna lördag?
2016-01-23 @ 23:06:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0