MIN TORSDAG

 
Idag lyckades jag slå upp ögonen kl 8.20. Försöker vända tillbaka dygnet inför nästa vecka. Gick upp, plockade ner allt i lägenheten som jag inte vill ha framme när vår hyresgäst flyttar in och det känns skönt att det är gjort nu. Jag hann dock fota en del på inredningen så det blir några inredningsinlägg här på bloggen. Sen satte jag mig med plugget och fick endast gjort hälften av det jag hade velat få gjort. För jag gav upp och tog tåget upp till min favoritstad istället. Nämligen till Göteborg. Kom hem för en timma sedan och jag har precis tryckt i mig en kycklingtallrik från Campino. Vardagslyx. Att åka upp till Göteborg en eftermiddag för att hälsa på en fin vän (Hej Emelie!) är också vardagslyx. Nu ska jag lyssna på Jonathan Johansson och börja packa! Åker hem till Stockholm på söndag.
2016-01-07 @ 22:27:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0