MY FASHION WALL

 

God morgon måndag! Jag har min sista lediga vecka nu men ska försöka ta tag i vardagen i alla fall. Om 20 minuter ska jag möta upp Elin på biblioteket och så ska vi förhoppningsvis få saker och ting gjorda.  Min magkänsla säger att det kommer bli stressigt den här veckan. Måste hinna med både tentaplugg och att umgås med min familj och vänner innan jag ska upp till Stockholm igen. Men med bra planering och effektivitet ska det nog inte vara några problem ändå.

Min to do list den här veckan:

Tentaplugga, Söka extrajobba, Söka praktik, Röja och packa ner saker i lägenheten, Packa inför Stockholm, Umgås med familj och vänner (Rätt så lätt punkt ändå).

Hoppas du får en fin start på veckan!

2016-01-04 @ 22:17:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0