ON MY MIND

 

Hittade lite inspiration på Pinterest.

God morgon söndag! Om en stund åker jag till Göteborg och sedan vidare hem till Stockholm och min älskling. Elin följer med mig till Göteborg så vi ska äta en frukost på Espresso House när vi kommer upp. Jag har så otroligt mycket och tung packning med mig så jag är tacksam till tusen för att Elin kan hjälpa mig med den till Göteborg i alla fall. Är tåget inte försenat så kommer Isak kunna möta upp mig på T-centralen innan han börjar jobba. Så håll tummarna! Nu säger jag hej då till min älskade lägenhet här i Varberg som jag kommer sakna. Kommer även sakna min fina familj. Men nu ska även jag ta tag i vardagen och säga adjö till julledigheten. Hörs i Stockholm nästa gång!

2016-01-10 @ 22:30:00 Inspiration Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0